Onsdag

Oj vlken dag. Jobbade lite på förmiddagen, hann även med lite shopping (a), sen åkte jag til lägenheten å fixade lite. Jag höll på att fixa å dona i väntan på att Sarah skulle höra av sej. När hon jobbat klart möttes vi på IKEA. Där spenderade vi ett antal timmar å hitta jättemycket fint! Dock fanns inte alla grejer på lagret, så blir en ny runda på lördag. Haha.

Typ tre timmar senare va vi klara för att bära in allt i bilarna å åka tillbaka till lägenheten för att bära upp allt. Vi la bara in allt i vardagsrummet å sen åkte vi hem. Klockan va nämligen nästan 7 när vi va klara å Sarah hade en middag att passa å jag en match.

Åkte hem, bytte om å begav mej ner till matchen. Det va min kära bror å hans lag som spelade. Det va en spännande match som tyvärr sluta 0-0. Håbo va det bättre laget, men sämst på plan va utantvekan domaren. Kan va en av dom sämre domarinsatserna jag sett å han förstörde väl större delen av matchen tyvärr.

Nu är jag hemma å kollar på inspelningen av Djurgården - BP. Heeeeeeja Djurgården!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0