Onsdag

Onsdag den 18 e Augusti:

7 dagar till löning
23 dagar till det gått 6 veckor från att jag beställde min Iphone = jag kommer att ha den
128 dagar till julafton

Vaknade av att solen lyste in genom fönstret (hah lät lite som början på en roman, but don't worry!) klockan var iaf bara 5! sen kunde jag typ inte somna om, men vad ska man göra uppe kl 5?! Funderade på att gå ut å springa.. men kom aldrig riktigt upp ur sängen. Somnade vid 6 igen och när klockan sedan ringde halv åtta så trodde jag att det skulle vara fint väder, men det var det icke! Men inget regn iaf :)

Ingen träning idag, så vad ska man hitta på? Passa på och tvätta tror jag! Woho, vilket roligt liv man har ;)

Antiklimax - visst har ni använt er av ordet? Bara Emma å Sarah som inte har samma vokabulär! ;)
(kollade synonymer till det "västgötaklimax"? det har jag däremot aldrig hört)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0