Noll inspiration

Tjaba tjena hallå! Jag är trött. Vill sova. Ska sova. Men tänkte skriva till er först. Dock har jag ingen inspiration. Jag flyttar imorgon. Coolt. Får besök omgående. Finbesök från Götet. Det kommer bli såå trevligt.

Dagen imorgon ser ut på så sätt att jag vaknar när jag vill (sug på den ni), packar ihop lite grejer, åker till lägenheten å bygger ihop möbler. Kan bara sluta på ett sätt - KAOS. Men jag ska göra mitt bästa ;) Sen åker jag till träningen å under tiden åker mamma å pappa dit med möbler, sen efter träningen kommer jag å möter upp dom å förhopningsvis är mina gäster redan där då. Sen är det klart å jag chillar med Göteborgarna. Kommer ju bli hur grymt som helst.




Sov gott!



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0