Nästa nya storbloggare

Godmorgon allihop! Visserligen är det nog inte så många vakna. Men då får det väl bli godmorgon när ni läser det då. Jag har sovit gott å känner mej riktigt taggad för dagens uppgifter, eller? Ska iaf hoppa in i bilen å åka ut mot Lidingö om ett litet tag.

Jag känner att jag lätt är nästa storbloggare. Hur många skriver liksom ett inläg tjugo i åtta på morgonen? Nej, just precis. Så om ni väntar några dagar så kommer ni se oss segla till topen ;) hahaha!

Jag kan väl ta å förklara den verkligen anledningen till att jag skriver. Det är nämligen så att jag inte kommer komma hem förrän ganska sent ikväll så därför kommer uppdateringen bli ganska dålig. Tänkte kompensera det med ett morgoninlägg.


Mysigt med gruppkram med halvnakna tjejer ;) haha!



Emilia ska som hon sagt till Eskilstua zoo med sin familj idag. Jag säger bara, ha det så jälva bra i det helt underbara vädret ;)

Ha en bra dag :)




//Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack du :) <3

2010-08-04 @ 11:10:43
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0