Movietime

Hej hopp hallååå!!!

Wihoo wihoo wihoo, fredag äntligen vilket betyder sovmorgon imorgon! Överlycklig. Ska sova sååå länge!
Jobbdagen var galet chill, hade typ inget att göra så det var en perfekt avslutning på en jobbig vecka, fick också en salladsklämma till lunch, mums!

Jahaaa, idag flyttar Emma in. När jag flyttar in? Kul att ni frågar! Jag vet faktiskt inte, så snart som möjligt, ska bara göra klart mitt lilla rum :) Betoning på lilla, men som jag sa till Jennifer häromdagen på träningen, allt jag behöver i mitt rum är en säng. Jag ska ju faktiskt bara sova där :) Kanske en dator och en tv också men det är ju lätt fixat.

Idag när jag kom hem från träningen, som jag inte får vara med på för naprapat Martin pga. min baksida, så hade Jonas satt igång med att laga pannkakor. Kan du laga pannkakor Emma? ;)
Jag fick maten serverad och den tog slut snabbt sen försvann Jonas och all disk var kvar.
Jahaa tänkte jag, brukar man inte diska efter sig när man lagat något?
Jonas försvann och det är väl ingen big deal med lite disk tänkte jag. När jag kom ut till köket var näst intill hela spisen full med smet. Hade han försökt steka pannkakorna direkt på spisen? Eller är han bara dålig på att träffa pannan? Inte konstigt att det blev så några pannkakor iaf...

Men en snäll syster som jag är så diskade jag bort och gjorde rent allt.
Nu  har jag slagit mig ner i soffan och ska snart trycka på filmen "remember me" som jag hyrt.
Håller tummarna för att den är bra :)

http://socialitelife.celebuzz.com/bfm_gallery/2010/01/remember_me_movie_poster_and_stills/gallery_main/gallery_main-robert-pattinson-emile-de-ravin-remember-me-movie-poster-01082010.jpg

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0