Just lovely

Hemma igen från träningen. Den va rolig men gick fort. Snackade typ bort en kvart då vi pratade igenom gårdagens match. Min ljumske gjorde ont, men krigare som man är kör man på ;)

Batteriet på min dator är helt å hållet slut. Så har lyckats flirta till mej min kära brors dator ett litet tag för att skriva ett inlägg åt er. Ni ska bara veta hur mycket jag tänker på er :)

Nu när datorn inte är i funktion så blir det nog sängen. Va ska man annars gör? Så med detta säger jag godnatt. Sov gott å dröm sött allihopa så hörs vi igen imorgon.


Jag bara äääälskar bilden! :D


PS. Jag tycker INTE om Sarah just nu. Hon suktas med chips å dip å jag har inget :(


//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du/ni inte läst om förbud gällande att spruta champagne sådär?! :O ;)

2010-08-03 @ 13:40:05
Postat av: Emma

Näääe, vadå? Va är det för nåt? :P

2010-08-03 @ 15:41:12
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0