Inlägg från Sarah, Wiiihoo!

Emma är så duktig som håller igång bloggen!

Men Emma har ju som sagt lite mer tid än oss andra hårt arbetande tonåringar.. Ledig mån, tis och fre.
Pppftt, vad är det för lyx? Själv jobbar jag mån-fre 07.00-16.00 varje dag och sen hem för att sedan bege mig till träningen. Då får man inte mycket tid över för att blogga. Allra helst inte när jag somnar vid tio på kvällarna heller..

Så ni får nöja er med dom få inlägg som kommer från mig.
Något som är positivt med att jag skriver så få inlägg är att dom kanske blir lite mer intressanta? Eller..?
Nej, trodde väl det.. dom blir tyvärr inte så mycket intressantare än det här.

Och ska jag säga vad de roliga är? Att mitt liv är såhär! Underbart va? Vem är inte avundsjuk?
Visst finns det saker som jag undanhåller i bloggen, men det är inte mycket, haha.

Nu ska jag sluta driva med mig själv och krypa ner under täcket.

Sov gott!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0