Inhandlat

Tjej som inte kan säga nej_91. Det är jag det!

Idag på jobbet när vi vandra genom Kista galleria blev jag uppfångad av en telefonförsäljare från 3. Gissa vad jag skrev på efter några få, men väldigt övertygande minuter..  Papper för att köpa en Iphone 4, så den ramlar ner i min brevlåda om några veckor. Överlycklig borde jag vara, vilket jag också är. Tror jag gjorde en bra affär, eller det är dom som fått mig att tro att det är en bra affär. Men hade gärna väntat lite med att köpa en ny telefon.
Fast i och för sig, varför?

Har galet ont i min hals, fick knappt i mig någon lunch så det blir inte någon träning för mig ikväll :(

http://www.e24.se/multimedia/archive/00204/iphone_4_art_204639b.jpg

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0