HTC

Godkväll bloggen! Nu sitter jag här igen. Dagen har bara flugit förbi. Klockan nio i morse va jag i skolan å hade föreläsning till klockan 12. Jag åkte å mötte upp Jessie i stan för en lunch å en massa snack. Va sååå trevligt att träffa henne igen :)

Direkt efter det mötte jag upp Heradi å vi åkte hit å chilla lite :D Sen va jag tvungen att åka tillbaka till skolan för att hämta en biljett. Men när jag kom dit fanns det ingen biljett som vi kunde hämta? Sjukt jävla irriterande. Vände å åkte hem igen å sen blev det mat (makaroner) å sen träning.

Träningen va jätterolig å jag vet att jag brukar spela back, men jag tror ändå forward är min plats ;) Haha. Så i fortsättningen kan ni spana efter mej lite längre fram i banan ;)

Sen glömde jag ju säga det viktigaste, pappa kom förbi idag, MED MIN NYA TELEFON! :D Så nu har jag en HTC desire. Ska sätta mej å leka lite med den nu innan det är sängdags :)



Nån som har en likadan telefon? Å va tycker ni om den?



Sweet dreams. //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0