Helgen som var.

Så var det måndag igen! Men för en gång skull så kändes inte helgen jätte kort, hann med ganska så mkt faktiskt!

Hade en riktigt rolig kväll i fredags, först var det träning och sedan kom lite folk hem till mig, förade lite sen drog vi till Josefinas. Hur mysigt som helst, lite tomt dock men det gjorde inte så mkt! (Henke & Linus som inte är 20 ännu tog sig ändå in riktigt snyggt! haha). Sen drog vi vidare till Solidaritet, där tyvärr killarna tyvärr inte kom in (orutin), så vi tjejer tog oss en runda på dansgolvet och mötte sedan upp dem igen. Kvällen slutade dock ganska tidigt (3?), men var riktigt rolig :)






På lördagen sov ja ut, sen tog jag och Carina oss en promenad vartefter vi båda åkte till Väsby för att hälsa på våra familjer. På väg fick jagreda på at mina föräldrar var i dalarna, "jaha" tänkte jag då, men syrran är nog hemma iaf! Det var hon, men vid tio tiden drog hon ut så det slutade med att jag satt själv i Väsby och kollade Lost...

Söndag så var det match och sedan Bio (som Sarah & Emma berättat om)!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0