Gooood morgoooon! :D

Fredag fredag fredag :D Klingar fint i mina öron. Jag vaknade alldeles nyss, ställde klockan iaf. Haha jag drömde en skiitkonstig dröm i natt, men den va ändå så pass verklig att jag trodde det hänt på riktigt. Jag är fortfarande inte helt säker på om det hänt eller inte. Men jag är väl typ ganska säker på att det bara va en dröm.

Nu är det fart som gäller. Ska äta frukost, maila timmar, packa, packa, packa å sen åka till lägenheten å börja byga möbler. Jag brukar tycka det är kul då man förstår. Hoppas bara jag förstår då, annars kommer jag bli arg. Haha.





Va ska ni göra i helgen?


//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

bygga ikeamöbler är inte det enklaste, tror helt klart på att du kommer bli arg! :)

2010-08-20 @ 10:18:07
Postat av: Malin

ja just de, jag ska träna, renovera kök och spela match i helgen ;)

2010-08-20 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0