God eftermiddag

Tisdag, hyfsat väder å en ledig dag. Inte mycket mer jag kräver. Jag tog en rejääääl sovmorgon. Det är helt sjukt hur trött jag va. När jag vaknade käka jag frulle å sen har jag byggt möbler, det börjar ta sej! Haha. Dock blev luckorna lite typ snea, men ska skruva lite hårdare sen. Har skruvat så mycket att jag fått blåsor i händerna typ.

Nu är klockan strax efter tre å jag vet inte va jag ska göra. Ska till träningen om ett tag, så ska jag laga middag oxå. Ska hem till Bålsta efter träningen, så kanske borde packa med mej lite grejer? Det vore ju nåt. Men jag kommer säkert på nåt. Sitter å käkar lite chips nu iaf för att få tiden att gå :)


Gårdagens middag:
Köttbullar å makaroner. Obsevera även att jag la dit grönsaker?!?! Kors i taket. Många kommer nog bli stolta över mej nu ;) haha!

(Blir förmodligen en likadan middag idag igen)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0