God eftermiddag

Jag förstår att ni alla undrar hur det gick för mej i morse. Kom jag upp eller inte? Nu ska ni få svaret. Jag kom upp i tid. Eller aa, tror jag gick upp halv tio. Men det tycker jag va bra jobbat av mej. Hann fixa en del i stan, så jag är nöjd ;D Ska snart slänga i mej lite mat, sen kommer Sarah å då ska vi förbi Universitetet å sen röra oss mot träningen.

Undra om jag ska tvinga med henne till ICA Maxi på vägen. Vi har några saker vi måste fixa där. Sen måste jag köpa hårspray oxå. Hoho. Ikväll efter träningen lutar det mot att det blir bio. Får se va vi väljer att kolla på bara. Men nu ropar magen efter mat, ska rota igenom kylen. Hörs sen!



Djurgården spelar ikväll dessutom. Håll nu alla era tummar! :D


Har ni nå förslag på bio?



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0