Gårdagen

Som jag sa igår skulle jag berätta lite om gårdagen å jag håller alltid det jag lovar, så här kommer det ;) Vi åkte som sagt till lägenheten för att måla. Jag tycker egentligen att det suger att måla. Jag är så dålig på det plus att det är tråkigt. Men med Sarah å Emilia med blev det genast mycket roligare. Jag skrattade så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Visserligen så skrattade jag inte direkt åt själva målningen, utan mest åt våra planer med lägenheten. Haha. Vi är nog ganska bra störda. Men det gör inget, jag tycker om oss iaf ;) Jag känner att jag berättat det viktigaste, så här kommer några bilder istället :)




Hahaha Sarah :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0