Freeeedag

Fredag och jag är jätte trött! Först så kom jag hem senare än beräknat då den blev en sväng förbi donken som Emma nämnde, tur att vi lyckades "kidnappa med" Janna som var så snäll och skjutsade hem mig sen :) Men inte fick jag gå å lägga mig då (kl 23) nej, då var det bara att tillbringa tid nere i tvättstugan... Tror att alla som bor i huset har gått samman för att jävlas med mig! För det är alltid fullt i typ 3 veckor framöver på de dagar jag har möjlighet att tvätta... sen är alla andra tider sålart lediga.
Så det blev att stanna uppe halva natten och tvätta för min del.

Kanske tar mig en powernap i våra sacosäckar (osäker på stavningen)?

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0