Fredag

Det är tur att vi har Emma, hur skulle annars den här bloggen hålla sig vid liv? :) Hon både skriver mkt själv och uppmanar oss andra att om vi ändå är vid datan så kan vi ju blogga!

Today it's Friday!  Riktigt nice :) Kör en lite kortare jobb-dag så jag hinner till träningen. Kändes bra igår, iofs körde vi inte så mkt fotboll men fick inte lika ont i knät som jag brukar! Sen så får jag besök hem, Carina, Erica & Sara, trevligt! Blir nog F12 - terassen, men lugn kväll för mig - blev lite mkt sist och sen vill jag inte förstöra all träning jag gjort den här veckan! Men det kan ju vara kul ändå! Vad är era planer för ikväll?


I don't wanna see you, be near you... You're a million miles too close - Jonas Brothers (Like)


/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0