Förföljd

Träningen såg skiiiitrolig ut från sidan. Jag kunde va med på uppvärmningen, sen va det bara att gå av för att jag förhoppningsvis ska kunna va med på lördag. Det tråkiga va att dom kan ha kört den roligaste träningen ever, men jag fick bara beskåda det tyvärr :(

På vägen hem stannade vi till ett par stycken på Donken å käka å snacka skit å sen hade jag å Sarah party i bilen på vägen hem. Lätt nya partybilen, kommer bli mycket träning i den nu. Haha.

När jag hämtat bilen i Kungsängen å skulle svänga in mot min gata va det en bil som stod stilla som börja köra efter mej. Jag vågade inte åka hem, så jag tog en liten extra tur runt Bålsta innan jag åkte hem. Kan låta löjligt, men ändå. När jag kom åkandes mot gatan igen stod han stilla precis utanför den, men då åkte jag hem iaf. Då va det nog inte mej han va ute efter ;)

Nu måste jag iaf sova. Ser fram emot morgondagen. Jobb, kanske lunch å shopping med Sarah å sen träning å sen fotbollsträning. Hahahaha! Kan dock inte avslöja va den andra träningen är, men det kommer komma fram med tiden.


!
Säger godnatt med den här underbara låten :)




Sov gott!




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0