...

Tisdag. Blev en ovanligt lång dag. Men det va inte för jag jobba ihjäl mej utan för att jag åkte till Kiropraktorn å luncha med mamma mellan butikerna. Men det va trevligt värre. God mat dessutom. Kom hem för ett litet tag sen å skulle egentligen behöva sova. Jävligt trött. Men har träning sen så vet inte om jag hinner.

Det ska bli kul att träna, dock har inte min ljumske blivit bättre från gårdagen, utan snarare sämre tyvärr. Men jag ska fan va med. Min laddare till datorn har fortfarande inte kommit så sitter vid Emils dator idag igen å nördar. Men han vet inget för han är inte hemma. Hihihihi.



Det här får räcka för nu, skriver mer efter träningen, från min dator (mamma tar hem sin laddare :)).

Ha en trevlig kväll!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0