Emma... - Jag ser att du är vid datorn, blogga rååååå ;)

Men Emma har redan berätta om min dag och hennes så det finns inte så mycket mer att tillägga, våra inlägg i framtiden kommer bli sååå roliga :)

Vi hittade i alla fall alla möbler som vi ville ha men som Emma nämnde fick vi inte med oss alla hem.
Kommer bli ytterligare ett par rundor till Ikea, hehe. Pengarna bara brinner upp, NICE!
Men de har varit förvånansvärt billigt måste jag säga, kanske är så när man flyttar två.

Nu rinner klockan iväääääääg, dom senaste dagarna, eller alla dagar den här veckan, så har det varit en pina att gå upp. Det gillar jag inte :(


Sååååå snygg!


Sarah

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser vissa likheter ;)

2010-08-18 @ 23:47:33
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Malin

INFLYTTNINGSFEST!!!! ;)

2010-08-19 @ 08:13:34
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

håller med :D Och SÅ bra! =D

2010-08-19 @ 13:12:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0