Dagen

Vilken lång dag det varit idag. Kom hem från träningen för typ tjugo minuter sen. Knaaas! Inledde dagen med en sovmorgon. Har blivit det varje dag den här veckan. Hade fyra butiker, när jag kom till tredje, i Stuvsta. Världsmetropolen själv. Tydligen va leveransen sen så jag fick vänta i en timme. Jävligt kul :D Men det blev en lunch istället.

Jag kom hem å va helt slut. Höll på att somna i bilen. Jag vet inte va det är med mej. Hur som helst så sov jag ett tag å sen va det middag å sen träning på det. Men efter det kom jag hem ;) Hade ju sen träning idag, därav den sena hemkomsten ;)



Hahaha så kan ni drömma mardrömmar om den här bilden i natt ;D




Men nu MÅSTE jag sova. Sjukt trött å klockan är dessutom mycket.

Sov gott! //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0