Bad guy-pappa

Åkte hem till mina föräldrar efter träningen idag (om man kan kalla det träning för min del, jävla knä!), gjorde mig en riktig dubbelburgare, var jätte hungrig! Sen fick jag höra att mamma börjat tjaffsa med några utanför sitt jobb. Det finns tydligen en rökruta där som mamma undvek och ställde sig lite längre bort, ändå envisades en man och hans fru (+barn) att ställa sig bredvid mamma å röka:

- Ursäkta, skulle ni kunna ställa er där borta? försöker undvika röken.
- Eh, pratar du med mig? Svarar mannen
- Ja skulle ni kunna det?
- Skojarru? Du säger till mig?

Sen kom pappa med bilen och mamma berätta, pappa tände till och blev jätte upprörd... pekade finger åt dem och frågade om han skulle gå ut och "prata" med dem. Mamma blev så chockad att hon vart helt tyst, inte ofta det händer... hahah detta visste jag inte om far min.

/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0