All by myself!

Här sitter jag i min ensamhet. Jag har bott här i nästan en vecka å det här är faktiskt första natten jag ska sova här själv. Det känns lite konstigt faktiskt. Jag har absolut ingenting emot att va ensam, men det har varit så intesivt med folk den senaste tiden så just nu känns det bara ensamt. Haha.

Jag har tränat nu på kvällen. Jag lämnar det så, genom att ha sagt att jag tränat. Jag har ätit fruktsallad å vaniljyoghurt för typ tredje gången idag. Det va faktiskt tvunget att ätas upp innan det blir dåligt ;) Annars så har jag fläskat ner mej i soffan framför tvn. Funderar lite på va jag ska kolla på. Har ju inte såå många kanaler. Men i värsta fall slår jag på OC. Ska ova i hyfsad tid idag så jag kommer upp imorgon när klockan ringer. 




Undra om grannarna skulle uppsakatta om jag körde min version av den här? ;P


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0