Ååååh sopa!

Jag är så jävla dålig på fotboll. Nu har jag fått det sagt. Förmodligen kan ni lista ut hur det gick på träningen så jag skiter i att berätta å överlämnar det åt er fantasi ;)

Jag är inne på blocket å kollar efter bord å stolar. Låter kanske jävligt tattigt, men då kan det få låta så. Jag hittar en del fina, men självklart det jag ville ha va precis sålt. Min vanliga tur.

Efter träningen har jag iaf tröstätit marsansås (heter det så?) med blåbärspaj. Det smakade bra. Min snälla mamma hade varit ute å plockat blåbär å på det gjort en paj. Mumsiii.

Jag behöver verkligen ta bort nagellack från fingrarna å tårna sen vår volleybollturnering i lördags, men jag orkar inte. Tänk va mycket annat man kan göra på den tiden liksom. Dock är nagellacket gult å grönt på vartannar finger å varannan tå så jag är inte direkt snyggast på stan.


Jag är tööörstig, skulle behöva lite dricka (a)

I vanlig ordning är det dessutom jag som håller bloggen vid liv, även om Emilia chockerat mej dom senaste dagarna. Får se om hon klarar en vecka ;)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0