Valborg

Så var det valborg igen då, årets värsta suparhelg.

Jag är dock inte en av dom som tycker att det är "tradition" att dricka på valborg, har aldrig varit en av dem och kommer inte heller att vara det den här kvällen. Idag är det nyktert som gäller, tummen upp för det!

Eftersom att jag inte har någon bil blir det väl att sitta hemma och glo på någon film eller något. Tänkte föreslå för pappa att jag kan leka taxi inatt och att vi delar på pengarna jag får ihop, om det blir några pengar, men känns inte som om han kommer gilla den ideen lika mycket som jag gör.

Men det jag egentligen skulle göra i det här inlägget var att önska alla en trevlig valborgskväll och drick inte för mycket nu! ;)

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0