.

Var hur trött som helst imorse, ett under att ja kom upp! Vet inte hur det kommer sig för jag sov minst 8 timmar (eftersom ja däckade framför Tv:n haha). Men kom iaf iväg till jobbet. Där gick tiden skit fort! helt plötsligt var det lunch å sen var klockan åtta... körde en pingis match mot Mats (som jag vann!!) sen promenerad jag hem, köpte med mig lite sushi på vägen :)




Hade myskväl med mamma på lördagskvällen, hyrde film och lagade mat. Riktigt mysigt  :) sen på söndagen var jag först å hälsade på Servicefinder gänget på kista mässan (www.Servicefinder.se) sen var det ju match (som ni kunnat läsa). Det enda positiva var att det var fint väder så att man inte behövde någon jacka! Vill bar börja spela nu... men har tänkt att om två veckor ska ja prova köra lite med vårt b-lag, hoppas ni kommer å kollar, räknar med det!





(Mammas sjal som Carina så gärna vill ha! haha)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0