Träning nu!

En och en halvtimmes sömn och mat resulterade i en lite piggare Sarah.
En piggare Sarah som har väldigt mycket att göra så hon borde ha använt tiden till att plugga istället för att sova.

Meen det var sjukt skönt att sova så det var det värt! Plugga kan jag alltid göra senare ikväll eller någon annan gång.

Ikväll är det första finalen av sju i hockeyn, Djurgården-Hv71, hoppas ni inte missar den. Den går på kanal 9 och börjar 19.00
Nu har ni inget skäl till att inte se den då jag gett er all fakta ni behöver :) Dom ska färga hovet gult, rött och blått. Hur coolt låter inte det? Skulle gärna vilja åka dit men har träning mellan åtta och halv tio så det funkar ju inte. Tycker det är dumt att man inte kan vara på två ställen samtidigt, allt skulle ju bli så mycket lättare då :)

Dagen har flutit på bra, pallrade mig som sagt upp till skolan imorse även fast jag fortfarande sov, fixade mig på rekordtid och gick till engelskan där vi såg på film. Snacka om sömnpiller! Efter engelskan blev det en två och en halvtimmas lång håltimma som jag också orkade med och sedan psykologi.

Har hört att det ska snöa till helgen? :o

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0