Tredje gången gillt

Äntligen. Är i princip klar med packningen. Skönt. Hoppas bara jag inte glömt nåt.

Kan passa på att berätta om min mysiga gårdag. Slutade jobbet mycket tidigare än va jg trodde, åkte hem för att sen kolla Håbo - Kungsängen. Både Sarah å Josse kom :) Dessutom vann mina grabbar i Håbo :) Dom va väldigt duktiga igår :)

Efter det åkte jag å Josse hem till mej å käkade tacos å sen blev det en riktig myskväll :) Blev en rätt sen natt dock.... Så därför mår jag som jag förtjänar idag. Men har mitt i all packning även spelat en timmes tennis, familjedubbel. Grymt roligt :)

Ikväll hoppas jag på att få träffa Linda en stund iaf :) Nu kurrar magen, så ska gå å se hur det går med maten.

Jag å Josse <3

Hörs sen!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0