Träning snart

Har nyss tryckt i mig en tunnbrödrulle till middag. Var inte lika gott som jag ville att det skulle vara. 

Hör och häpna! För det första så gick jag upp till stationen imorse, var dock tvungen att göra de då det inte gick några bussar. Ett stort plus var ju att det var fint väder iaf :) 
Sen när jag kom till skolan vid tio så hade vi inte lektionerna, eget arbete som vanligt, och nästa lektion skulle börja tjugo i ett. 

Jag visste att den lektionen jag väntade på skulle bli riktigt kort, var där i typ en minut sen var det eget arbete. Men det som är bra är att jag faktiskt väntade på den lektionen, jag skolkade alltså inte som jag kanske skulle ha gjort för några veckor sen. En klapp på axeln till mig! 

Idag tog jag en paus från pluggandet även fast jag sagt att jag skulle plugga varenda lediga stund. Men jag kände att jag har lagt ner så mycket tid på det dom senaste dagarna så nu tog jag en dag ledigt. Men imorgon blir det att sätta igång igen. 

Jag ska ha en engelskaredovisning den 26/4, någon som har något förslag om vad den kan handla om för jag har inte den blekaste aning. Så kom gärna med lite förslag :) Jag vet ju att ni bloggläsare där ute är väldigt kreativa så plocka fram de nu och hjälp mig! 

Sarah  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0