Torsdag

Jag är redan hemma, å har dessutom varit det ett tag :D Såå skönt! Som jag sa i morse hade vi inte alls mycket att göra idag. Vi är så duktiga på att jobba ;) hoho. Lunchen blev på Donken, jag klagar inte. Gick til Kiropraktorn, å satan va jag knakar! Det är helt sjukt. Trodde ingen kunde knaka så mycket xD haha.

Va göra man nu när man är hemma såhär tidigt då? Dessutom är det sen träning ikväll så har några timmar att slå ihjäl. Funderar på att kanske sova? Det låter bra i mina öron. Så får det nog bli. Eller kolla lite OC eller nåt sånt.

Jag tror även att min fina Linda kommer hem från Egypten idag :D WOHO! Du har varit saknad hjärtat.


Världens finaste Linda!

//Emma


Kommentarer
Postat av: malin

Är du sponsrad av Donken lr nått? ;)

2010-04-15 @ 14:56:38
Postat av: Emma

Haha nääe, men tänk om man va det! Alltså det hade ju lätt varit paradiset! :D <3 DONKEN! ;)

2010-04-15 @ 15:22:30
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Thomm.K

Allt, säger bara Wayne Rooney! :D



haha, gör det du! Vi vinner! ;O haha! ska inte vara för kaxig

2010-04-15 @ 17:13:49
URL: http://thomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0