Torsdag

Dagen har varit fantastisk! Blev en riktigt kort dag på jobbet så va hemma redan halv två. Då blev det lite OC-tittande å sen tog jag en liten kort powernap på två timmar xD haha. Va inte ens särskilt trött när jag somna, men när jag vakna däremot. OJ va trött jag va. Sen blev det iaf middag å träning.

Träningen va jätterolig. Vi spela massa småspel å det va skoj! Dock började det blixtra och åska så vi tog en liten paus. Men sen va det full rulle igen.

På hemvägen va jag å Sarah så hungriga så det blev ett stopp på Donken. Gud va gott det va å det va alldeles för länge sen sist! Det här ska börja bli mer som en vana :D haha.

Kvällen är lite oklar, kan bli filmkväll, men tror det blir till att krypa ner i sängen å bara slappa :D



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0