Tagga Tagga Tagga!

God förmiddag!

Som tidigare sagt så är det match idag mot Vasalund. Ska bli riktigt roligt att spela, sjukt fint väder också!

När jag satt och läste kommentarerna och mina och Emmas inlägg så gick det upp för mig att jag och Emma åker runt och kollar på matcher och hejar på lag runt om i hela Sverige (känns det som). Spelar ingen roll om lagen har hemma eller bortamatch, vi är där ändå (oftast).
Spelarna kommenterar att det är kul att man var där och kolla, men då undrar jag, vart är dom på våra matcher?

Om vi stödjer dom borde väl dom stödja oss eller håller ni inte med? :)

Nu ska jag packa väskan och sen bege mig ut till Emmas bil för att åka till samlingen, hoppas vi ses på skyttan!

Sarah



Kommentarer
Postat av: Thomm.K

Ja det gjorde jag.. du såg tydligen inte mig ;O

2010-04-25 @ 15:42:38
URL: http://thomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0