Sooova

Nu är jag hemma, å nästan redo för sängen. När vi har dessa sena träningar kommer man hem så jävla sent. Jag är inte hemma förrän kvart i elva typ. Å då ska det ätas å massa trams. Hur som helst, träningen va rolig. Blir dock lite kallt sådär på kvällskvisten bara. Men vädret är ju ändå så mycket bättre nu, så synd att klaga.

Jag höll även på att försova mej till träningen. Märkligt kan tyckas då jag behövde åka hemifrån sju. Men det höll på att hända iaf. Men jag vaknade som tur va till sådär en kvart innan.

Imorgon blir det en lugn dag. Jobba å sen en ledig kväll! Grymt skönt å välbehövligt. Men det är morgondagen. Det som återstår av dagen är att borsta gaddarna å krypa ner under täcket. Hörs imorgon!



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0