Söndag

Nu är helgen i princip slut. Är någon timmes tv-tittande kvar. Dagen har spenderats med att kolla på fotboll. Började i Väsby där jag kollade på BSK-Dalhem med Janna, Sarah å Carro. Tyvärr blev det förlust. Direkt efter den va det bara att burna hem för att kolla på Håbo-UIF i Upplandscupen. Där gick det bättre. Blev seger med 3-2 så nu är dom vidare :D Min kära bror gjorde även mål! :D WOHO! Jag som lärt han ;)

Nu ska jag tillbaka till tv-tittandet. Blir zappande mellan Ballar av stål å Real Madrid-Valencia. Mer fotboll, va kul :D

//Emma

Kommentarer
Postat av: Thomm.K

men du gillar mig lite.. då kan heja på bara mig.. och håbo? :) haha!

2010-04-18 @ 21:25:44
URL: http://thomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0