Paus

Nu är det paus i Champions League semin mellan Barca å Inter. Så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg i min blogg. Eller man kan typ kalla den det iaf. Som vanligt är det bara jag som skriver ;)

Matchen har hittills inte varit någon höjdarmatch. Men pappa å Emil har tur som kollar med mej. Jag kan säga att jag verkligen livar upp stämingen här framför tvn. Pluspoäng till mej!
Dessutom så gadda dom ihop sej mot mej å tog min plats i soffan, men den vann jag ganska snabbt tillbaka! All styrketräning på försäsongen som gjorde det ;)

Va har jag för förväntningar på andra halvleken då? Först å främst att jag ska hålla mej vaken ;). Sen så har Inter lite tufft med tanke på att dom bara har tio man. Men dom försvarar sej riktigt bra å Barca måste verkligen spela bättre i andra för att lyckas göra ett par mål.

Jag hoppas iaf på en bättre andra halvlek vilket jag tror det kommer bli oxå!



Det coolaste är ändå att det är två brorsor mot varandra. Sjukt coolt om jag tänker efter :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0