Påsklov

Det här var nog den sämsta starten på påsklovet som jag kunde få..
Ska bli skönt att komma bort ett tag så man får rensa tankarna och bara koncentrera sig på fotbollen för det som händer här hemma just blir jag för nere av, it sucks!

Imorgon bär det alltså av till Turkiet ska bli jättekul, har sett fram emot det här länge.
Det tråkiga är att jag kommer missa hela semifinalspelet i hockeyn. Kommer hinna se match sju om det bli någon sådan. Tror dock att Djurgården kommer krossa LHC mycket tidigare än så. Igår vann dom med 3-1 på bortais, underbart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det dags att börja packa. Måste höra med Emma, Emilia och Sara vad dom ska ha med sig också. Får se vad som hittas på ikväll, blir väldigt lugnt då det är upp tidigt imorgon. Vi hörs senare!!


Italien 07 med Kungsängen

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0