Packning är inte min grej

Att åka utomlands skapar bara problem. Eller packningen är nog det enda problemet med det.
Men packningen är då ett stort problem.

För det första ska man välja ut kläder som man ska kunna matcha med varandra, man ska kunna använda nästan samma kläder men ändå skapa nya outfits.
Ni hör ju hur det låter, sjukt svårt. Sen när man har valt ut dom kläder som man tycker känns rätt så ska man få ner dessa kläder i resväskan med allt annat, och det är ju inte det lättaste.

Man kan ju inte heller plocka bort något plagg för då förstör man kanske tanken bakom en dags klädval. Klurigt värre!

Det kändes som om jag hade väldigt mycket plats i min resväska, jag hade bara endast några få saker liggandes på sängen som väntade på att få packas ner. Men dom där få sakerna tog mer plats än väntat. Rullväskan är proppad och i hangbagaget ligger fotbollsskor, benskydd och gladiatorsandaler. Sen ska jag också få plats med en godispåse och plånbok. Det blir tajt.


Här han ni en bild på min fulla resväska, hoppas verkligen att jag inte har glömt något.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0