Onsdag

Hemma! Dagen har varit jättebra hittills. Å har svårt att tänka mej den kan bli dålig :P. Började dagen med jobb, sen efter jobbet mötte jag upp Heradi för shopping i stan. Eller aa, det va han som shoppa å jag som gick efter som en svans som sällskap. Men jag hoppas jag lyckades bra. Haha.

Sen tog vi tåget hem å nu är jag här. Just det. Jag köpte äntligen kulglass som jag har varit sugen på i flera veckor. Fan så gott det va. Fantastiskt att glassäsongen änligen är igång :)

Ikväll blir det Champions League för hela slanten. Får se om det blir till att kolla med familjen eller om det kommer några fler tittare.

Dessutom har det varit fint väder hela dagen! Man blir ju på topphumör!


Typ så glad blir man ;) haha

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0