Nu så!

Hej allihoppa!!

Nu känner jag mig redo för att skriva ett första blogginlägg på över en hel vecka!
Förstår att ni har väntat länge på det här inlägget och nu äntligen kommer det :)
Igår var jag nästintill däckad pga. att jag var så trött så därför valde jag att inte skriva något.

Turkiet var underbart, fint väder, trevligt sällskap och fotboll. Kunde inte bli bättre.
Maten var sisådär, det enda som var någorlunda gott var efterrätterna efter varje lunch/middag och gissa om det blev mycket tårta! Trodde jag hade gått upp massvis men när jag vägde mig så stod vågen på samma vikt som den gjort samma dag som jag åkte.

Frukosten var också väldigt god, åt pannkakor och sylt varje morgon :) Yummie!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0