Lördag

Tänkte skriva ett inlägg igår när jag kom hem men det stod mellan godispåse och tv eller skriva i bloggen, då vann tyvärr godispåsen.

Igår firade vi Emilia som fyllt 20 år, du börjar bli gammal nu kära du ;)
Vi åt en god, trevlig och mysig middag på Mosaik, efter det så drog vi hem till henne.
Vi var där i kanske en timme innan taxin kom för att hämta dom och jag styrde stegen mot tåget, av vad jag har hört så fick dom en lyckad utekväll och det gillar jag! :D

Idag är det mycket som ska göras, först spelar Kungsängen-FC Järfälla 13.00 på IP sen 16.00 är det Djurgården-HV71. Mellan dom båda matcherna ska mormor komma hit och fika och efter Djurgårdsmatchen ska jag och familjen upp till centrum och äta. Sen blir det film och mys hemma då vi har match mot vasa imorgon.


Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0