Läggdags

Det känns som att jag inte har så mycket att säga så Sarah har berättat om träningen å även om tid å plats för vår match imorgon. Jag har iaf ätit en god middag med mamma å pappa å även varit chaufför åt Emil å hans kompisar i omgångar :P Jag måste nog va världens snällaste syster!

Så mycket mer har jag inte hunnit med ikväll. Jag är faktiskt trött å tänkte sova snart. Är även väldigt nervös inför morgondagen. Kommer bli en riktigt tuff match. Men ha en trevlig kväll allihopa. Sov gott å dröm sött när det väl blir dags för det ;)




Önska oss lycka till imorgon!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Thomm.K

Du får ju fan heja liiite på mig :)

2010-04-16 @ 23:01:31
URL: http://thomskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0