Kvällsinlägg

Emma nu ska vi inte ta några drastiska beslut här. Både du och jag vet att bloggen inte skulle överleva om du skulle ta hand om den helt själv ;) Du skulle åtminstone tappa en trogen läsare som jag vet jag har på min sida.
Dessutom har inte alla den lediga tiden som du har, skolan tar väldigt mycket tid även på fritiden.

Dagen har innehållit plugg för min del. Vi har också hunnit träna lite mer på vår dans som vi ska framföra på onsdag(!) Turligt nog så har jag fått lite färg i ansiktet under tiden vi var i Turkiet så jag behöver inte oroa mig för att folk ska se hur röd i ansiktet jag egentligen är. Nu behöver jag bara tänka på att sätta stegen.

Har också hunnit varit nere på IP och spelat lite boll med Bea. När det börjar röra sig på IP då är våren här och gissa om det rörde sig där idag! Aktiviteter överallt! Jag märkte också idag att dom har sopat bort allt grus från vägarna, också ett vårtecken!

Lagfoto från Turkeey

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0