Kick-Ass

Var och såg Kick-ass igår, lite spontant sådär som vi gillar :) Skulle tydligen ätit middag innan, men någon glömde berätta det (misstänker att de va lite med flit?!) så istället köpte ja hem sushi! Hade inte hört så mkt om filmen innan, bara sett trailern en gång så hade egentligen inte förväntningar på den. Men ändå blev ja chockad! Den spårade väl någonstans där efter 30 min, utan att säga för mkt så blev det sedan en väldans massa blod. Men rolig var den! Kanske inte bästa biotipset, men borde iaf ses! Om inte bara för att ja ska ha någon att diskutera den med ;).

Så fick jag äntligen min väska också! Bättre sent än aldrig heter det va? Väldigt snällt gjort måste ja tillägga så att ingen lackar :)
Kick-Ass
Nej nu är det God natt!


/Emilia

Kommentarer
Postat av: ServiceFinder

Bra blogg Emilia, verkligen snällt av han som fixade en väska till dig!

2010-04-16 @ 08:38:18
Postat av: Emma

hmm, jag ser ingenstans att det står att det va en han som fixade väskan? kan det möjligtvis va "han" själv som kommenterar? ;)

2010-04-16 @ 12:34:44
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Emilia

Väldigt uppmärksamt av dig Emma! Ryktas även om att "han" är sugen på att gästblogga...

2010-04-16 @ 21:09:19
Postat av: Emma

Man tackar! Hmm, då får vi ta ett bloggmöte om detta. Funkar bara om det är en pålitlig kille ;)

2010-04-16 @ 22:42:01
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0