Jag ser det snöar, i april..

Tror nog att mitt senaste inlägg talade sitt tydliga språk och jag tänker inte gå in på gårdagens match idag heller.
Har varit på dåligt humör hela dagen pga. igår, tur att jag har så fina kompisar i skolan som kan få mig på någorlunda gladare humör :)

Vasalund  får passa sig på söndag, vi kommer va galet revanshsugna, jag är redan taggad till tusen.

Fanns dock två saker att glädja sig åt igår, Djurgårdens vinst mot HV och den stora godispåsen jag köpte på godisstoppet.

Och vad har hänt med vädret?! Såg på nyheter imorse och dom sa att det ska bli finare redan imorgon, hoppas dom har rätt för sånt här väder får det inte vara, då blir jag på ännu sämre humör.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0