Im back!

Äntligen funkar Internet igen! Pfew. Va jätteirriterande igår att det inte funkade. Men inte mycket att göra åt saken. Dagen igår va skit på alla sätt förutom två. Djurgården vann i hockeyn å det står nu 2-2 i matcher inför kvällens femte final å sen att vi stannade på Godisstoppet på väg till matchen. Resten som har med gårdagen att göra försöker jag glömma så snabbt som möjligt.

Å jag halvlova faktiskt Emilia igår att jag skulle blogga flitigt idag, så så får det bli. Ta igen det jag inte skrev igår ;)


Min fint pimpade drink en utgång för ett tag sen. Dock delar jag inte med mej av hur jag gjorde ;) haha!



Måste även tillägga att jag tycker ditt pepparkakshus va jättefint Emilia!


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0