Gårdagen

Sjuuuuukt trött! Sov inte speciellt mycket inatt och stressade mig igenom gårdagen och så har vi håltimma i två timmar nu. Kan inte bli bättre..  

Igår var jag hos tandläkarn, inga hål, wohoo. Har aldrig haft och så ska det förbli ända tills jag dör.
Vi gjorde också vår dansuppvisning igår i skolan inför några klasser.
Ett projektarbete inom esteten som vi jobbat med i några veckor och för att redovisa detta skulle vi uppträda i aulan. Dom som såg oss fick sig ett gott skratt iaf.
Var inte så läskigt som jag trodde att det skulle va och det gick ju ganska bra trots allt.

Sen på kvällen så var jag som sagt på skiva. En av alla UBG:s skivor, denna höll hus på garbo.
Kom hem runt halv fyra och somnade på direkten.
Sen ska ni får höra rekordet jag gjorde idag också! Jag gick upp halv nio och åkte hemifrån nio.
På den halvtimmen hann jag duscha, fixa mig och äta frukost! Imponerande va?

Nu måste jag plugga. Hörs senare!!

Måste berömma Emma för hennes flitiga bloggning, tur att det finns någon som räddar när inte jag hinner skriva :)

Sarah


Kommentarer
Postat av: Malin

Den dansuppvisningen skulle jag vilja se, kan vi inte få oss en lite show ikväll efter träningen? ;)

2010-04-15 @ 14:55:18
Postat av: Emma

Haha Malin jag vill oxå se den! Har tjatat flera gånger. Om vi fixar låten kan vi nog få oss en show! :D

2010-04-15 @ 15:24:11
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0