Fredag

Stammis på coop?

På tjugo minuter hann jag åka fram och tillbaka till coop två gånger. Första gången handlade jag grillad kyckling till kvällens middag och massor av godis (trodde jag, det blev inte alls dyrt :( )
Sen kom jag på att jag hade glömt köpa en tvättpåse så det var bara att gå ner och sätta sig i bilen igen, när jag kom dit blev det ännu lite mera godis, en dricka och en tvättpåse.

Nu tror jag att allt är fixat inför morgondagens resa, nu ska allt ner i resväskan bara. Ligger jättefint upplagt på min säng :) Efter mycket om och men kom jag fram till vilka kläder jag skulle ha med mig, var riktigt svårt.
Sen så ska jag fixa lite ny musik och lägga in allt på ipoden, men sen så är det packat och klart!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0