Förlåt

Jag måset be om ursäkt för dagens katastrofala uppdatering. Ursäkten är mest riktag till Malin som är vår trognaste läsare!

Till mitt försvar måste jag säga att jag faktiskt inte haft tillgång till dator. Va på jobbet, hann hem för att slänga e mej lite käk å sen va det direkt till träningen. Efter det va det ju hockey, med förlängning å grejs (som vi inte ska gå in närmare på). Så det är först nu jag haft tid tyvärr.

Dock har det här varit en riktig jävla pissdag så jag ska gå å sova nu. Är sjukt trött å vill bara gräva ner mej. Men vi hörs imorgon :)


Tänkte uppmuntra mej själv genom att lägga upp en bild där jag va på riktigt bra humör. Hoppas jag vaknar upp på bättre humör imorgon.


Sov gott å dröm sött!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0