Femte i rad

Det här är mitt femte inlägg i rad här i bloggen. Jag tycker inte det är okej när man är tre som har bloggen ;O Utan mej skulle bloggen dö, ingen bloggmördare här inte ;) haha. Nääe, men faktiskt så är Sarah förlåten då hon va på skiva igår. Men Emilia? Jag såg nog allt att du va inne på fb? Då kan du slänga in ett inlägg här oxå. Eller va säger ni?!

Snart är det dags att röra sej ner mot tåget oxå. Tror det blir en kort dag idag då vi inte har så mycket att göra. Inte mej emot :D Ska förbi kiropraktorn på vägen hem å sen om han är där idag. Skulle behöva justeras lite ;) hoho.


HAHAHA måste visa den här bilden på en "toalett" som vi hittade i Turkiet. Det va verkligen UUUUSCH!

Men vi hörs iaf efter jobbet nån gång :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Thomm.K

United är bäst, dock ser det tungt ut med titlar i år :(



Det hoppas jag med! :D fast pisk hopps jag att Håbo får! :D

2010-04-15 @ 07:35:24
URL: http://thomskriver.blogg.se/
Postat av: Ovefelicia

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-09-21 @ 11:08:35
URL: http://ovefelicia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0