Farmor och Farfar flyttar hem till Kungsängen igen!! :D

Helt sjukt att Barcelona förlora mot Inter med 3-1 i Champions League eller vad tycker ni?
Inter är förstås ett bra lag men jag trodde att Barca skulle vara bättre, vi har ju iofs returen att se fram emot.

Kom nyss hem från träningen som jag tycker var väldigt rolig denna kväll. Ska bli kul att spela Svenska Cupen imorgon, vi möter Gideonsberg och dom ska nog få smaka på ett och annat :)

Fick en jätterolig nyhet när jag kom hem också! Farmor och Farfar ska flytta hem till Kungsängen igen!!!
Som jag har saknat dom här hemma. Och om ni läser det här, jag vet att jag inte varit speciellt bra på att ringa, eller komma upp med bilen som jag sa men fotbollen och skolan tar väldigt mycket tid. Men det ska bli ändring när ni flyttar hem igen! Kan ni komma och kolla på mina och Jonas matcher också! :D Längtar till början av Juli!

 

Sarah


Kommentarer
Postat av: Johan

DET HÄR GILLAR VI! :D

2010-04-21 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0