.

Å va jag skulle vilja åka tillbaka till värmen! Ligga vid poolen och inte behöva tänka på nått!
Men nu går inte det.

Promenerade både till och från jobbet idag, väldigt skönt undrar om ja ska strunta i å köpa busskort? Nej det går ju inte, måste ju kunna åka till Väsby!! 


Nu ska jag hem till Christian och kolla 2½ men! 
Men bjuder på två bilder från när jag och syrran gick skulle på kussens skiva :)




jag var en leopard, därav näsan. En tant som, efter att kollat konstigt på mig ett tag, frågade om ja visste att jag var "jätte, jätte, jätte svart på näsan" och om min kompis var så dum att inte berätta det, jag svarade att så var det inte, det var meningen att ja skulle vara svart på näsan... hon kollade om möjligt ännu konstigare på mig när hon gick.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0